lev för dagen

Hej på er!
Igår så åkte jag ju hem till Simon och spendera lite tid med honom<3
det var jätte mysigt, vi kollade på någon ny action film också som hette typ
Ninja Assassin, eller någonting ;p den var ganska bra faktiskt tyckte jag i alla fall haha,
Sen så åt jag ju där också mumms va gott det var haha, åt typ för 3pers haha^^
länge sedan som jag åt så mycket + att jag åt upp Simons chips påse (a) sorry baby!
sen så va det ju dags för hemgång eftersom att Simon jobbar, han är så duktig :D.

Idag i alla fall så har jag solat :D<3 loooove it, det e ju seriöst typ 50grader på
min altan haha "Altanien" somliga förstår hahaha^^
Men nu så blev det lite disigt på himmelen så tar en liten paus, det blev ju
perfekt att Project Runway, var på tv haha!


Min äsklings katt, förstår inte riktigt varför han heter Lucifer?!, haha<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0