mycket innan avslutningen...!

shit, en vecka sedan
ah vad ska jag säga, det e lite mycket nu eftersom att det är skolavslutning på
fredag :D yeaay!
Guud va skönt det ska bli i alla fall, ja jag har ju bokat en resa till Turkiet
nu :D:D:D, ska dit tillsammans med Simon, Jossan, Max och Niklas, fyfan
va hääärligt!!
sen så blir det ju Västkusten i sommar också med familjen, super mysigt!

I helgen så var jag i alla fall på Simons pappas ö med, simon dårå, Marie & Rille
det var as sköönt därborta, vi grillade och drack någon öl och hade det sk*it nice :).

Idag så var jag inte i skolan för att jag missade tåget och hade glömt mitt busskort..
men jag kom ju i alla fall till Spånga station haha, sen så blev det hemåt och städa och laga mat^^
(haha låter redan som en mamma ;P "/)

Var ute och sprang med min moster och min lilla kusin i 30 minuter typ, as sköönt
så att nu så ska jag koppla av och ladda inför morgondagen,
men vi får ha en jätte bra kväll nu så hörs vi!
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0