sick

Godmorgon på er!
Simon ringde nyss och väckte mig så att jag inte sover heka dagen^^
och för att jag ska ringa Apollo och kolla en sak med våran bokning ;)
Idag ska vi ju in till Stan och betala in resten, skönt :), det kommer att bli så härligt där!

Själv så mår jag ju piss just nu, feber, hosta, ont i halsen, förskylld m.m
allting är som vanligt det vill säga, jag  måste verkligen börja äta mina imun-tabletter,
Jag kom på en sak igår:
"virus är min värsta vän, men varför hänger jag då så mycket med den?!"
haha tyckte jag var lite klyftigt av mig (a),

men nu så blir det morgonkaffe och sen blogga runt lite, I hope that you feel better than I do!

Som ni ser så ser jag inte sådär jätte okej ut!?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0