today´s

hej på er!
Ligger i sängen nu och kollar på tv med Simon,
Det har varit en lång dag idag, slutade 16:40 sen så åkte jag hem
och pluggade ett tag,
Sen så bar det av till Vällingby en sväng och kollade runt, men det enda
som jag kom hem med var det senaste numret av Sofies Mode,
my passion, Sen så vart det hem äta mat och sen,
ut för en joggingtur på 25 minuter tillsammans med min lilla kusin Sanne,
as skönt men det känns lite i benen kan jag säga^^ haha,


Imorgon så har jag tagit ledigt i alla fall för att Sanne har skolavslutning,
och hon ska uppträda :) mysigt va!
hon och hennes kompis ska sjunga Hot´n Cold, urgulligt tycker i alla fall jag!

Men nu så ska jag blogga runt lite, men ni får ha det great!
nattinatti, lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0