23:01

Tjaaa!
Det blir tyvär inga bilder idag som jag sa eftersom att jag fortfarande har jennifers data,
får väll bli en annan dag :p. Idag som jag saså gick jag ut och sprang i en halv timma "duktig"

Sen efter det så var det dags för mat, mums va gott det var :).
Åkte sen hem till Sanna sär jag var med ah, Sanna såklart, malin, marielle, isabelle, linda och toni.
Vi gjorde inte så mycket egentligen satt mest och pratade och hade det mysigt, jag och sanna flippade
lite som vanligt när vi är med varandra hahah ;D.
Sen så var det dags för alla att åka hem eftersom att alla börjar i skolan imorgon typ :p men inte jaag,
för att jag börjar på måndag.

Nu så e jag iaf hemma, hämtade upp simon på vägen också så att vi ska slå på en film nu så att jag ska vara
med och kolla på den ;D.
Men vi hörs imorgon eller innan jag går och lägger mig (om jag orkar) ska upp tidigt imorgon (;.
lovelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0