Ajdå!

Hej, förlåt för dålig uppdatering!!
Men jag hade skrivit ett inlägg om att jag inte kommer att kunna vara inne på hela går dagen men det hade visst inte kommit fram såg jag nu -.- sorry! men det ska inte upprepas igen!
Idag så har jag i´nte gjort då himla mycket, eftersom att Jag, Sanna, Malin och Jasmine var och festade på
Odenplan igår, jag tyckte att det var väldigt roligt faktiskt, men inte Sanna tydligen haha :p.


OJOJ!
råkade ge en kille mitt nummer, haha men ville inte säga nej för att han var så himla snäll, men jag har iaf
berättat det var Simon (; and that´s good!
Juste nu så sitter vi hemma hos mig och kollar på en tv serie som heter "True blood" typ en vampyr serie
lite som Twilight faktiskt. Den e bra, men såklart inte lika bra som Twilight :).
Men jag ska kolla klart nu och göra en lite hemlig sak haha
;D
see you later <33
lovelove

Ps. Lite senare idag så kommer jag att ha min data så att då kommer alla bilder, så invänta ett bildmaraton ;) Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0