en tripp till dalarna!

hejhej,
ledsen för den dåliga upptateringen men jag fick ett spåntan ryck i Fredags och bestämde
mig för att åka till dalarna haha (:, Jag åkte dit över helgen och hälsade på mig käre barndoms
kompis Denise, vi har kännt varandra i typ 12år eller någonting sånt och vi har fortfarande lika
roligt med varandra <3
Den här bilden bjuder vi på ;) 

Jaag och Denise hann ju inte göra så himla speciellt mycket eftersom att det bara var under en helg
men det vi hann med var roligt. Den första kvällen så drack vi lite granna och sjöng til musiken i bakgrunden
( Båda två älskar att sjunga ) m.m. Sedan andra kvällen så hade vi en liten kräfftskiva med way to mutch!!! hahah
men det var mysigt ändå. Och snart så kommer hon hem hit till stockholm igen så vi kan ta igen varandra lite :).
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0