Gympaläraren skolkade? :p

Hejhej!
Kom hem från skolan för typ en halvtimma sedan sitter jusst
nu och kollat på "Förhäxad" typ en serice som mamma är
helt galen i haha ^^. Men efter den så ska jag kolla på
Lejon Kungen 2 :D, jag såg ju 1an igår så måste bara se den andra hah.

Jag började ju som sagt 12:50 idag haha nice, och jag hade bara en lektion
och det var svenska där vi höll på att göra ett kollage om Mannens och Kvinnans
Ideal i samhället Nu / Då, det var faktiskt väldigt roligt (modebilder och sånt där)

Sen så skulle vi ha gympa men våran gympalärare kom aldrig?! 
Skuuumt... :S
Jag tänker iaf inte få frånvaro för att hon vägrade komma ^^

Senare idag så kommer Sanna hit en sväng för att vi ska ut och springa (:
vara lite hörtiga vettu. Sen så ska vi väll chilla och snacka lite skit tror jag hah,
me se you later, lovelove


Vad tycker ni om den här föresten?
(komentera)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0