Jeans jakt!

Hellu (:
Imorse som sagt så var jag hemma hos  Denise, men sedan efter ett tag
så fick jag ett litet shoppbehov och kände att jag behövde ett par jeans, som jag
verkligen behöver också eftersom att jag har vuxit ur typ fyra par :O
Förstår inte riktigt varför eftersom att jag har slutat äta godis och typ älskar
morötter hahah, + att jag hatar pizza ;p, aja haha.
Men iaf som jag sa jag ville köpa jeans så att jag och Denise åkte hem till
mig för att fixa pengar och så, sen så åkte vi till Vällingby och letade arslet av oss
efter mina eftertraktade jeans, men fanns dem? NEJ!!!!
Dem fanns bara i storlek 28, och det e då lite för stort för mig ;P
så att vi fortsatte våran färd till Kista, och började kolla där, men fanns dem
där? NEJ!!! helt sick., så att vi gick på vandring efter ett par nya jeans.
Hittade faktiskt ett par fina Lee jeans på Bikbok på REA ;D men fanns
dem i min storlek? NEJ!!!, haha det e fan helt sick.
Men aja, sånt e livet tydligen!

När jag och Denise kom hem iallafall så bestämde vi oss för
att hyra en underbart bra film som heter "Raise you´r voice" <333
Jag förstår inte att Denise inte hade sätt den förut, men nu så har hon hah.
Vi åt morötter med dipp och Denise åt gurka också "blää" hah.

Imorgon så ska jag till en tandhygienist typ eller va det nu heter? :p
jag vet inte äns vad det är, men dit ska jag tydligen!
Och efter det så ska vi till jakan, kanske ta en fika ?
Men det mest viktiga kolla jeaans haha^^
Men nu så ska jag bege mig, måste gå och sova strax eftersom att
jag måste upp tidigt, ni förstår jag har sagt till min tandläkare att jag
gillar tidiga tider, men hon förstod visst inte att dem där "tidiga tidena"
inte gällde på sommarlovet^^ typiskt. Men aja det är väll ändå dags att
vända tillbaka dygnet (:
lovelove eran DINKEL


( det gick inte att ladda upp en bild för tillfället så att ni för den senare istället )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0