Kellogs K!

Hej allihopa! (:
Idag så känner jag mig riktigt uppfriskad, för att när jag vaknade vid tolv
så åkte jag och handlade nyttig frukost som jag egentligen inte äter
:p
Men jag tänkte att om ma ska vara nytting och hurtig så sitter en frukost prima.
Det blev:
*Honungs melon
*Kellogs K - med bär
*och en påse med Morötter.

Jag kände mig faktiskkt riktigt duktig (: och det förtjänar jag.
Jag ska ut och springa nu, det blir bara runt mitt område typ men det får väll
duga vill egentligen inte springa själv.
Sen så blir det nog att dra till Sanna och umgås med henne ett litet tag sen hem
och sova tror jag. Men jjag kommer tillbaka lite senare och lägger in lite bilder
på kläder, jag har tagit bilderna nu men vill helst inte lägga in dem på syrrans data
eftersom att det är den somm jag sitter vid
:)
ciao, lovelove
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0