Norge 3/8

Helllluuu igen :)
Imorgon klockan 08:00 så kommer min syster att hämta mig
tillsammans med hennes flickvän Tilda och hennes syrra
för att vi ska till NOORGEEE, ahahha^^
det var också en sånn här sponntan grej att jag följde med
för att det var egentligen inte meningen, men jag har ingenting
att vara ledsen över jag kommer ju iväg hemifrån iaf.
Eller JO jag har en sak att vara ledsen över och det är att jag
saknar min älskling SIMON
, vi träffas vanligtvis typ varje dag <3
som jag e riktigt glad över, men ni så har vi inte träffats sen i torsdags
och vi kommer inte att träffas förrän typ onsdag nu, eftersom att jag ska bort,
Och sist jag pratade med honom så var jag lite sur, så att det e ju inte
så himla roligt det heller direkt.
menmen, vad ska man göra liksom. Jag gillar att vara sponntan, det e roligt
håller ni inte med mig?


Här är lite mongo bilder som jag har tagit på mig själv, hah ;D

Jag i Dalarna

I Dalarna, med min nya snyggaa tröja (;

Färdig fixad för bio med älsklingen

Jag, bara lite allmänt knasigt (a)

Jag, working on my tan



JUSTE, så att ni vet så kommer jag inte kunna uppdatera mig
här på bloggen förrän jag kommer hem ifrån Norge, men jag
lovar att jag ski ta bilder och skriva ett bra inlägg senare (;
Kiss on you, lovelove




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0