Nya Nyttiga Dinkel!

Hejsan där (:
Nu så är jag hemma igen, är faktiskt riktigt stålt över mig själv.
Jag har ju gått upp typ 5kilo under sommarlovet så att jag kände att det var dags att ändra på lite saker och ting,
så att idag när jag var hemma hos Sanna så fick vi ett litet ryck som jag sa tidigare och sprang 1mil.
Och sen när jag skulle hem så åkte jag komenalt till Spånga station och gick därifrån hem :D
det tog bara en halvtimma förvånansvärt lite faktiskt.
Jag har riktigt stolt över mig själv :D och det tycker jag att jag ska vara också,
har ju faktiskt inte rört mig speciellt mycket under hela sommarlovet.


Förlåt att jag har varit dålig med bild uppdateringen, men min kamera har pajjat igen så måste fixa en ny på något vis "/

Nu så ska jag kolla på lite tv, men vi hörs imorgon ha det gött och nattinatti<33
lovelove



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0