Sista dagen!

Heej!
Godmorgon på er
(:
Simon håller på att kolla på film med min data uppkopplat till tv:n
det e därför jag kör på syrrans data.. Är rätt less på det så att jag ska fixa
tillbaka min data efter maten.

Jag sa ju igår att jag skulle upp tidigt idag, jag hade satt alarm klockan
10:00, men jag klev upp klockan 12:00 -.- fy vad tiden går bort när man
slumrar till på morgonen!
Imorgon så är det SKOLA, jag ser faktiskt fram emot det lite granna,
ser fram emot att se alla vännerna och alla nya 1:or haha, men jag känner
2st av dem som ska börja i första ring nu :p skojjigt.
Men jag ska äta nu, återkommer sen lite senare ikväll med min data, så
jag kan visa er morgondagens outfit + lite nya kläder
;)
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0