Skola igen!

Hejsan ;D
Jag kom precis hem från skolan, det var faktiskt roligt
att vara där, träffa alla och så + det bästa är att komma in
i alla rutiner igen (;. Mitt schema var inte så illa heller tycker jag.

Imorgon så ska vi 2:or leka med 1:orna hahah, det kommer att bli skojj
det ska typ vara olika stationer, mer än så kan jag inte säga ifall
någon 1:a skulle läsa min blogg haha ;D men jag kommer att ta fullt med
kort under hela roliga dagen, och det kommer att bli sjukt kul måste bara
hitta mitt t******!!!!!!!!!
Hahaha suktade?

Någon som vill åka och köpa skol material med mig ;D?
Ska leta fram den där grejen nu, men see you bitches <333
lovelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0