solklart

Hej!
Det blev tyvär inget ut att springa ikväll, för att
det blev så sent / mörkt. Men sola blev det (: jag kom
precis hem därifrån, sen efter solningen så blev det ju lite
skit snack med Sanna och därefter hem.
Men guud va skönt det var att sola, känns som att jag inte har solat
på en evighet. "Som jag typ inte har heller"
Jag har faktiskt inte solat sen i Vintras (: så att nu får jag ta
och komma ikapp mig lite (a) haha.


Så Idag så har det ju inte hänt så mycket alls.

Imorgon så är det ju skola igen, låång dag.... Jag slutar halv 5 :O
Men dagen går fort ändå eftersom att det e sy hela eftermiddan.


Här är en bild på jackan som såsmåning om e min <3 komsikomsi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0