Stan

helluu (:
Idag så vaknade jag vid 12:30 lite för sent enligt mig egentligen,
så fixade jag mig och sedan så far jag inte Simon till Stan och
jaag HITTADE MINA JEANS :D <3, + en jätte fin typ korsette aktig
tubtopp, as snygg på JC (: den var på 70% också, yeeah.
Simon köpte också ett par snygga jeans + en as snygg tjock tröja
till hösten nu som e påväg. Det var verkligen en lyckad dag i stan
tycker både jag och han :).

Sen när vi kom hem till mig så drog vi igång vattenpipan som pappa har köpt
till mig :)


Jag och Simon ska snart åka en snabbis till spånga folkan och hyra lite filmer också (;
Juste jag såg "En shopaholics bekännelser" haha ;D jag rekomenderar den stenhårt hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0