True Blood


Hejsan allihopa!
jag hoppas att ni har haft en bra kväll?
För att det har jag iaf, eller i början så hade jag lite panik för att jag inte har några cigg...
jobbigt läge om man röker :p men sen så kom Simon på en lösning :D och det funkade.
haha, lite roligt faktiskt, tycker i alla fall jag :p. Han fixade min nya vattenpipa och sen så sprejjade
han på nicotin spray på tobaken, och det funkade as bra + att det var fett nice.
Det kändes lite weard i början men det funkade ju.
Vi sitter fortfarande hemma hos mig och kollar på serien "True Blood" fan va man kan fastna för saker alltså ^^
jobbigt läge bara efter som att klockan e 02:35 -.- men det får jag väll leva med imorgon
för att imorgon så SKA jag upp tidigt, det har jag ju sagt förut men det har aldrig blivit så (a).
Men imorgon så måste jag bara eftersom att jag börrjar skolan på Måndag.. Hoppas att det blir kul :).
Ska i alla fall åter gå till avsnittet som blir det sista för natten nu, men see you <333
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0