sol dag.

Heej allihopa (:
Jag e ledsen för att jag inte varit inne idag, jag vet att ni saknar mig (a), haha skojja.
Men jag hade lite panik imorse för att jag skulle egentligen upp vid 09:00 tiden,
men som klart så sov jag lite extra... men jag kom upp vid 11:00 när Sanna ringde
och undrade om jag var klar för att åka och sola i lövsta :p haha, men det var jag ju
inte så fick lite smått panik. Men jag fick i mig en bra frukost iaf, det blev:
*Kellogs K - med bär & mjölk
*1st äpple
*1st knäcke macka
* Ett glas juice & En kopp kaffe
Och det kallar iaf jag en bra frukost ;). Sen så var det bara att åka till Sanna och
därifrån till lövsta. Men där gick det inte riktigt att vara märkte vi efter en stund
för att det blåste som in i h*lvete, haha. Så att vi drog hem till Sanna och solade
där istället ;) det kändes ju inte som att man fick så mycket färg direkt så det e
ju väldigt tur att det ska vara sol imorgon med. Åååhh LOVE IT


Nu så sitter jag och Sanna iaf och kollar på "project runway" det e as bra, och
inspererande för mig också som utbildar mig till en ;). Haha märkte nyss att Sanna
har visst somnat, lilla tulle då. Men nu så är reklamen slut så ska återgå till mitt
program, lovar att bilder kommer in i kväll.
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0