dagen´s

Heej :)
Sen sist vi pratade så har jag gjort lite granna men inte lika
mycket som jag hade hoppats på... men men jag får ta itu med det imorgon
istället. Efter att jag lämnade er sista så har jag varit och hämtat Denise i Spånga,
sen så åkte vi direkt till Vällingby (som egentligen sugen btw.) för att jag skulle köpa
en lite tjockare tröja. Jag hittade inte riktigt det som jag letade efter men det jag hittade var
snygga kan jag säga ;), köpte ett linne också för att det var så gulligt. Ska lägga
in bilder imorgon på mina nya kläder + klackskor som jag inte har visat ännu
:).
 
Jag har faktiskt städat mitt rum också :D riktigt stolt över mig själv när det gäller
den biten faktiskt för att det e någonting som ja hatar att göra men det känns j*vligt bra efteråt
haha. Det som jag tyvär inte kunde göra va att gå ut och springa, eller jag kunde ju men
ville helst inte eftersom att det öste ne regn... Inte så himla roligt, men det kanske var lika
bra att benen fick vila lite :p men imorgon så ska jag f*n ut och springa gärnet.

Nu iaf så ligger jag i min säng har precis kollat på "The hang over" igen haha den e så
j*vla sköön alltså^^. Både Simon och Denise e fortfarande ute i vardagsrummet och kollar på
film men jag pallade inte riktigt. Jag ska nog lägga mig till rätta i sängen nu och sova lite
för att jag ska upp vid 11:00 imorgon "hoppas jag" för att jag ska vända tiillbaka dygnet ;) haha
Men ni får sova så gott nattinatti<3 Oj shit klockan e visst 03:09 ajdå... NATTINATTI
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0