00:37

OJ, hade skrivit ett inlägg tidigare idag om att jag skulle till
Jakobsberg med Simon och göra lite grejer, samt till IKEA
och köpa lite vägg hyllor (:, men såg nu att det ej uppdaterats
eller kommit upp på bloggen (a), ajdå!
Aja men nu så vet ni i alla fall var ja har gjort idag haha!
Det blev två stycken vägg hyllor som fästs direkt på väggen, utan några
fästen under eller någonting :). Väldigt smart & smidigt
Färgen blev, svartbrun :)

Sen lite senare på kvällen så passade jag såklart på att sola hah ;)
Man vill ju verkligen inte vara en vitis på nyår, eller ah
på hela året haha (a) beroende!!!


Jaa, och nu så sitter Jag i sängen med Simon och håller på att ladda ner
*Van Helsing*, haha diggar den filmen som f*n ;), så att
snart så blir det filmtajm!

Om nu undrar så håller jag på att vända lite halvt på dygnet
eftersom att det e Nyårsafton om 2dagar, och då så måste jag vara
pigg och glad på kvällen haha (;, right?!
Men ska ta en cigg nu, så se you later!
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0