16:26

Ja i lördags så blev det party, som jag trodde!
Det var faktiskt j*vligt roligt, tills jag fick lite panik
men jag vet inte riktigt vad det var så det blåser vi bort.
På festen i alla fall så träffade jag en massa vänner som jag
inte har sätt på evigheter, och det gjorde det mycket roligare.
Ja, det var en bra kväll!
Bilder kommer självklart, måste bara hitta skivan så att jag kan
instalera min kamera hah (a), lite seg men ja det får man vara!

Jag har ju inte varit inne sen i lördags heller, men igår så var
jag helt sinnessjukt trött^^
men nu så är jag här igen så det e ju bra :).

Ikväll så vet jag inte riktigt vad som händer, men jag pratade med
Malin, och vi funderade på bowling, men nu på efterhand så vet jag
inte riktigt om det är någon bra idé "/.., pga. min muskelinflammation...
Vet inte riktigt hur den ligger till, men ska be Jennifer känna på den lite!

JA JUSTE, MIN ÄLSKADE SYSTER JENNIFER KOM HEM IFRÅN NORGE
IGÅR KVÄLL :D:D, KÄNNS SÅ JÄÄÄVLA SKÖÖÖNT!
har saknat henne som fan och nu e hon hemma, HELL YEAH!

men ska vara lite social ju, så see you<3
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0