21 december

Hallå där!
Nu så sitter jag hemma i sängen med Simon, eller ah
han sover för att han ska upp vid 05:00 imorgon :O, och jobba.
Det är ju i ju för sig bra / roligt att han har ett jobb (:, skulle jag också
vilja ha,...
Ikväll så vart det boowliing i alla fall :), det var väldigt roligt!
Det var Jag, Simon, Malin, Max & Josephine :), Malin eller Max vann
haha vi vet inte riktigt^^, och Jag, Jossan eller Simon förlorade haha^^
Höll inte riktigt koll + att vi inte fick köra klart och fick inte hela poängen
haha, skojjigt skojjigt^^.


Imorgon så vet jag inte riktigt vad som händer ännu, men tror att
Jag & Simon ska sova hemma hos honom :), mysigt mysigt.
Skulle vara skönt att komma bort härifrån lite haha^^.

Men nu så tänkte jag fortsätta med mitt TV- tittande haha :),
så see you later.
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0