äntligen hemma

Tja bloggen!
Ja, idag så "firade" min skola 10år, så att dagen började
med att stand up komikern Sean, kom och snackade lite för oss
HAHAH jag höll på att dö, fyfan va roligt det var^^,
Han skämtar ju på ett sånt sätt som gör att vissa kan ta illa vis sig,
men han e ju själv kurd, så att det gör ju grejen skit kul!! haha shit alltså.

Sen efter den "komiska" stunden så var vi och käkade på foodcourt,
Det blev wok m. nudlar :) mums... sen så var det tårta i skolan,
men jag passade det ;p!

Efter skolan så åkte Jag och Malin till Kista för att jag skulle shoppa lite
för födelsedagspengarna :D, det blev:

*Vit Kofta - Gina tricot
--bilder kommer
*Gråa JeansLeggings - Salt

Sen så var det dags att åka hem,
och nu så sitter jag här hemma m. älsklingen och ska snart hoppa in
i duschen, men jag återkommer senare så see you.
lovelvoe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0