avatar, shit

HERREGUD!
Det var den mest fantastiska & betydelsefullt film som jag
någonsin har sätt i hela mitt liv!, Den var helt sinnessjukt bra alltså!
Se den, ni kommer inte att ångra er!
Budskapet i filmen är om miljön, och hur vi beter oss idag med den,
och hur den blir bättre, hur dem räddar sitt folk "gemenskapen",
och hur vi ska lära oss att se världen och saker och ting med andra ögon!
Helt otrolig film, är helt förbluffad alltså!
Jag förstår att dem hade det väldigt svårt att bara ha en "kategori" för
filmen haha!


Ah, ni måste bara se den helt enkeelt, haha SHIIIT ;D.
(enligt mig, på ett sätt bättre än twilight. Och jag älskar twilight!)

Efter bion i alla fall så tog vi bussen till Spånga, och sen en taxi därifrån
och hem :), det e ju så himla kyligt ute nu på natten hah^^
Sitter i sängen just nu, men ska väll strax mysa ihop mig i täcket (a), myspys!

Men vi hörs imorgon, så nattinatti på er!
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0