blås inte bort

Hallå på er allihopa, nu som ni förstår så kommer jag ju att
vara mera aktiv på bloggen eftesom att jag har loov (:.

Idag så blev det ett varmt mysigt bad med skum, åh så mysigt det var!!
Det är ett sjukt bra sätt för mig att slappna av, och koppla bort hjärnan lite typ haha!

(inte mitt badkar, haha)

Men i alla fall, jag är påväg in till sängen nu till min Älskling,
ska sätta på en mysig film tror att det blir Bruce den allsmäktige,
haha, älskar den filmen alltså ;D.

Imorgon så ska jag åka och fika med Malin, vet inte vart ännu men
vi får se helt enkelt (:,
men ni får ha en fortsatt trevlig kväll, puss&kram på er!
OCH BLÅS INTE BORT I STORMEN!

lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0