dagens fynd!

Hej allihopa igen!
Eftersom att min JulVila är över nu, så kommer det ju att strömma
in med massa bilder, men har som sagt inte min data just nu
så att dem rullar in snarast :).

Det har varit skönt att få vila ut sig lite under julen nu (;.
Ah, jag har ju suttit framför min ÄLSKADE JULKLAPP = PLATT TV:N
haha (6), I love it!

Men jag tänkte att jag kan ju visa upp dagens fynd ifrån Bubbelroom:

                                Nya sommar favoriten!        passar allt!              snygg, fest, sexig ;p              
Man, eller iaf JAG blir alltid lycklig över att ha någonting nytt i garderoben :D

                   Men nu så ska jag nog kolla runt lite, vad som händer ikväll!
så see you in a bit.
lovelove


Kommentarer
Postat av: Rebecca

fint :)

2009-12-28 @ 15:57:54
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0