god f*cking morgon

Hallå där!!!!
Gick upp för kanske en timma sedan eller någonting "såntdära",
och det e as nice, eftersom att vi somnade typ vid 4-5 rycket?!
Vänder ju på dygnet som sagt!
Idag så blir det att man fixar lite ut av alkoholen, och resten imorgon,
ska också fixa:
*tomtebloss
*racketer
*naglar
*ögonfransar
Jaa, det ska ju vara en nice nyår haha, längtar som fan tills imorgon!
jag hoppas bara att allting blir bra.

Juste nu så sitter jag i alla fall i soffan och dricker kaffe haha, mumms!!
Men ska fixa outfiten idag också, fick ju en fin NyårsKlänning i Julklapp, så
att kläningen är klar, men måste fixa resten ;).

Men nu så ska jag börja organisera i mitt rum, för att jag ska få ett tv-ställ
till min nya platt-tv i rummet!
så see youuuuuu!
lovelove

Tomorrow is the big day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0