god kväll

Godkväll på er kära bloggare, ledsen för avbrottet
som jag har haft men ah alla behöver lite lugn och ro
ibland, och nu så har jag fått min!
+
att den här helgen har inte varit den bästa, i fredagsmorgon
så fick jag lite smått panik "personligt" som förstörde typ hela min
dag, sen när jag kom hem så hade jag fått ett brav ifrån skolan
att jag inte kommer att få åka till London,... och de gjorde ju inte
saken bättre direkt, tror att jag har någon sjukdom eller någontong
sånt, blir helt enkelt aldrig vald för sånna saker.
Sen + en massa annat skit,
Men min pojkvän har gjort min helg så bra som det gick, älskar honom<3

Just för tillfället så sitter jag och kollar på en film som går på 3:an som heter
"The Holiday" en as bra/rolig film, har ju sett den några gånger (a), haha.
Men ska ta det lite lugnt nu och fortsätta komma på filmen, så se you and have
a good night!
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0