jakan med M, + kvällen´s!

Jaa hallå där :), nu så sitter jag hemma och tar det lugnt!
Har ju varit i Jakobsberg idag med malin och fikat / strosat runt lite,
jaa vi fikade i någon timma eller någonting och sen så gick vi runt
och kollade lite länge typ (:, nej men det var mysigt ;).
Fyndade ju en mörkrosa bh, ifrån h&m det var halva priset så 49kr, e ju
inte så himla farligt haha! Tänkte ju köpa en päls "halsduk" men den fanns
inte i jakan, så får ta den en annan dag!

Ikväll så ska Jag gå på bio med min Älskling<3, vi ska se AVATAR :D,
filmen verkar ju skit bra och det är samma regissör som gjorde titanic!
Och den filmen är ju en älskad klassiker, ÅH I LOVE IT!
Så att jag hoppas / tror att den här filmen kommer att vara sjukt bra :).

Det var allt för nu, men se you later!
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0