Svenska Hjältar

Tja bloggen!
Idag så har jag som sagt varit i skolan, vi hade svenska
och gympa och på gympan så spelade vi badminton haha
det var as kul ;), Det slutade med att Jag och Ioanna hade
en match på slutet, och hon van för att jag var lite klumpig
och råkade skjuta utanför linjerna (a), haha.


Det var i alla fall en nice dag i skolan :)

Just nu så sitter jag och kollar på Svenska Hjältar - Galan,
shit alltså, det e så stort, och det som människor gör för varandra.
Jag skulle inte heller tveka en sekund på att ingripa om jag visste att
någonting hemskt kunde hända.
Det hoppas jag att inte någon skulle!

Efter programmet så ska jag nog plugga lite granna (:,
så see you<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0