test - då vet ni ")

Ditt äldsta hångel? 91a
Vad tycker du om kärlek? love it
När kramade du någon sist, vem? Ioanna
Saknar du någon speciell person? JA
Har du svårt för att bli kär? jag vet inte riktigt, tror det
När kysste du med någon sist? Igårkväll
Ångrar du det? Neej, ahha
Är du singel? noope
Har du hånglat med någon av samma kön? (a) självklart

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? ah, typ
Hånglat med nån riktigt ful? hah, javisst
Hånglat med fler än 5 pers på en kväll? om tjejer räknas så JA!
Gjort något riktigt dumt? aa..
Gjort något du verkligen ångrar? aa..
Varit nykter på nyårsafton? när jag var liten (a)
Åkt ambulans? nej, men skulle ha behövts
Gjort nåt olagligt? aa.. 8)
Fått din mamma att gråta? Ah, men glädjetårar
Slagit ner någon? nope
Skämts över dina föräldrar? aa.
Skämts över dig själv? aa
Sagt jag älskar dig och menat det? japp
Tar du droger? Never ever!
Dricker du? jaop!
Vilka kläder sover du i? trosor?!
Vad hatar du verkligen? falska saker
Varit kär? Jaa
Är du ensam nu? aa "/

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag
Du sov med? Simon
Såg dig gråta? Simon
Fick dig att gråta? personligt
Du gick på bio med? malin
Skällde på dig? vet inte :s?!
Skrev till dig på msn? malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0