tillbaks!

Jaa, i helgen var det ju utgång men någonting som jag inte
visste om var att jag blev lurad och att Melanie förljde med ut
i alla fall, haha :D blev så lycklig när jag fick reda på det!!!
Så att hon förtjänar också en bild här (;

haha, från hennes 18års firande på Nype!!

Sedan så fick jag också jätte fina presenter ifrån Mell & Ioanna

Leggings: Lindex
Oversize Topp: Gina Tricot
-Dem var så jag så att det inte var sant haha, LOVE THEM!

Föresten så hade jag i alla fall as kul i Lördags när vi var ute, det var
inte värsta röjer & lite för lite dans men det var chill & mysigt,
väldigt trevligt och roligt <33, TACK SÅ MYCKET FÖR ATT JUST
NI VAR MED MIG UTE!
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0