Boowling

YEAAH, hah Idag så blev det impulse bowling :D
Det var as kul, jag förlorade (a) men dte e inte poängen
som spelar roll, hah 'säger vi' ^^
Men det var däremot inte lika roligt innan ja skulle åka dit
jag hade sån hiiimla panik hah, ja hade 6minuter på att
fixa mig, från en osminkad, mjukisklädsel och en bulle
på huvudet, till en fungerande outfit
hahah,, och vissa vet
ju hur seg jag e på kläder (a)hiihi, det var sjuukt
sminkade mig på tåget (a) hah, det gick inte så jävla bra
men det fungerade väll^^ xD
Juste ahah, kanske ska nämna vilka ja bowlade med (I)
det var Jag, Malin, Linda, Jimmy, Kalle och Alex ("
Sedan efter bowlingen så drog vi hem till Linda och
kollade på när Jimmy, Malin, Alex och Linda spela nått
konstigt spel ^^ haha, det var väldigt socialt  
xD
Sen så drog alla sig hemåt, och ja mötte simon halv vägs (:
så att nu är jag med honom, mys mys
men nu så ska jag vara lite social med honom, min lilla sockertopp :D
lovelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0