")

Helllu my darling´s :D, hoppas ni har det bra, för att det har jag hah <3.
Jag tänkte berätta lite om mitt lov 'so far'  hiihi, Ehm

I Fredags så var jag på kryssning :) jävligt nice
I Lördags var jaag bakis som fan haha, ja drog hem till Simon när
vi landade i viksjö igen, och där sov jag som en stock typ hela eftermiddagen / kvällen (a)
I Söndags så gjorde jag ingenting tror jag, 'inte vad som va värt att minnas, tydligen' hiiihi
I Måndags så var jag med Simon på dagen sen så drog jag vidare till Malin, och hjälpte
henne med hennes läxor haha, sen så spelade vi, eller hon supermario, 'jag sööög' hiihi. xD
I Tisdags så vaknade jag upp hos Malin och hon pluggade lite till sen så drog och mötte
Andreas, Jimmy, Kalle och Emil för att det skulle hämta sin vattenpipa hos mig (;,     Sen så
planerade vi att vara med dem på kväällen men det sket sig   -.-.
Och Idag så har jag inte gjort någonting,
vaknade nyss (a)
lovelove


Old picture, hiihi   xD
sommaren 2007 <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0