Alla 'HJÄSTANS' Dag + fredan

ALLA 'HJÄRTANS' DAG  <33
Jag var såklart med min
älskade Simon då :)
Först och främst så fick jag en ljuvlig ros av honom och han en ut av mig.
Sen så lagade vi tillsammans våran egen middag,
myysigt
Det blev fläskfilé med be-sås, vitlökskroketter och
skagenröra :D
Det var såå himla gott.
Sen så kollade vi på film och
mös llite granna :D
-Det var as nice
LOVELOVE



-------------------------------------------------------------------------------------------------------

i fredags så var jag ju som sagt med malin och några killar :)
det var faktiskt väldigt kul, vi var här hemma hos mig och spelade
spel, jag och malin ÄGDE dem aha (6) vi är så gryma :D
sen så drack vi lite 'sockerdricka' (a), haha nicenice
lovelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0