Igår så hände det ingenting speciellt
eftersom att det var skola idag,
jag hade bara så himla svårt att somna,
jag somnade inte förrän typ 4 imorse -.-.
Jag och min älskling Simon satt
och kollade på två stycken
filmer, först så såg vi Surfer Dude,
den var faktisk väldigt bra ;).
Den andra filmen hette Igor och
det var en animerad komedifilm
den var faktiskt också rätt kul ;D

|----------------------------------------------------------------------------------------------|

första dagen i skolan idag (:
det var väligt jobbigt imorse,
haha. Men efter ett tag under
 dagens gång så fungerade det  :).
Skönt att det är helg nu iaf,
så att man kan koppla av lite
till innan skolan börjar på
riktigt -.-.. Aja det är bara
att hoppas på det bästa <3

|----------------------------------------------------------------------------------------------|

Idag så ska jag vara med
min lilla sanna, tror jag
om ingenting  skulle gå snett
men det ska det inte ;)
vi får väll se vad vi hittar på
ikväll /  inatt haha ;D<3
lovelove



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0