spelkväll´

Idag så skulle jag ju ha varit med Sanna, men det blev inte
riktigt så nu haha igen, för att jag var inte så himla kröksugen +
att det ändå inte finns någonting att göra nu såhär års
på vintern "suck, läängar till sommaren".. Så vi sa att vi kanske
 skulle ta det imorgon istället :). Men det bror helt på vad som
 händer med Simon, för att han och jag hade bestämt imorgon :)<3
Sedan så bestämde jag mig för att jag inte ville vara hemma
så jag försökte ett väldigt långt tag att få tag på lilla Malin
och tillslut så lyckades jag :D yeaah, nu så har jag varit här ett tag
vi har typ spelat kortet den mesta tiden men det e skojjigt tycker jag (a)
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0