vaknade inte.

Först och främst så skulle jag vilja berätta om igår, det var så mysigt :).
Efter skolan så åkte jag och Simon ( min baby ) till stan för att vi skulle
ta en fika eftersom att han fyllde år :). Först så drog vi till Vasagatan
för att Simon var lite hungrig så han tog en Maxburgare, mums...
Sedan så gick vi en promenad genom stan för att komma till sveavägen,
för att det var där vi skulle fika, på Kafée 60 muums, det är så mumsigt
där :). Sedan när vi fikar klart och så, så drog vi hem till Simon för att han
skulle ha familje fika grej hemma, med presenter och sånt :D haha, det
var skojjigt. Juste jag glömde nästan bort att säga vad Simons "hemliga present"
ifrån mig var för någonting ;p haha, det var en sån här radiostyrd helikopter haha, det
kanske låter tråkigt men det e faktiskt fett kul haha, sen så ska han få en
tröja typ också, men jag hittade verkligen inte någonting ^^, så vi ska typ
ta det tillsammans senare
:).

Sen så vill jag säga Grattis i efterskott till min barndomsvän Amanda Falksund, som fyllde 16år igår <33

Nu är jag i ett jobbigt läge -.-, det är skola idag, klockan e nu 14:26 och jag sitter här hemma :p började klockan 10
-.-..
Aja vad ska jag göra nu, det e bara att ta tag i skolan imorgon istället, hah
:p

lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0