efter en liten runda med mami i Vällingby!



Hellu (:
Idag så har jag inte gjort så mycket för att jag vaknade för inte så himla länge sedan, har mest slappat (a)
Min kusin Erica e här, och hon har faktiskt inte varit så jobbig än haha, men hon har börjat komma in i "fjortis åldern" nu så att jag är ju lite besvärligt :p.
Igår så var vi hemma hos Sanne och Erica, för att fira Sanne för att hon fyllde 10år haha (: eller egeentligen så fyller hon 10år idag så:
GRATTIS SANNE PÅ 10ÅRS DAGEN :D<3
hurra hurra hurra.

Nu ska jag bege mig för att kolla va det e för planer inför kvällen.
lovelove


Kommentarer
Postat av: erica

schysst då xD <3

2009-06-29 @ 20:38:09
Postat av: erica

schysst då x) <3

2009-06-29 @ 20:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0