dagen´s

Tjuuus allihopa :)
Min dag började med att jag fick sova ut :D det var såå skönt, vi var lediga idag för att det var "utvecklings samtalsdag" hah, så jag hade möta klockan två, och det gick jätte bra ;). Sen efter det så gick jag och min mamma in på Åhlens en sväng och kollade runt lite, sen så drog ci till donken ;). Mötte Ioanna efter det, vi åkte till Jakan för att kolla prao åt henne, jag hoppas verkligen att hon får på MQ :D då e jag inte ensam. Sedan så gick vi och fikade lite, och snackade lite "tjejsnack" haha, sen så var det dags att dra sig hemåt^^, måste plugga för att jag har MÖNSTERKONSTRUKTIONS prov imorgon :|, vettefan hur det kommer att gå men men får plugga som fan :p.



ah ni ser ju hur "lätt" det ser ut -.-.

Juste jag har beställt mina skor från H&M nu :D dem är as snygga.



nu måste jag dra för att jag ska plugga. lovelove

Kommentarer
Postat av: Josephine

Åh, har också dom där skorna :D skit sköna att gå i!

hittade en asball "skyltdocka" !!

kolla in länken;



http://195.149.144.149/images/16/1674164544.jpg

Puss <3

2009-03-19 @ 11:51:16
URL: http://josephine08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0