dagen´s. ("

tjeenare :)

Idag så har det väll inte hänt mycket i stort sätt, eller har ju varit i skolan -.- "suck" det var inte så roligt direkt,  men det var roligt att träffa sina små vänner som man inte har sätt på ett tag :D<3. Nu så är jag i alla fall hemma "skönt". jag åt nyss lite mellanmål, mumsigt. Idag så händer det väll inte någonting direkt, hoppas att jag och jennifer (min kära  syster) får lite shopping perngar så att vi kan handla lite granna, eller ah mycket (a) haha. Jag ska köpa en kappa ") och ett par pumps ;) det e nice. Idag så kommer jag ju då tyvär inte att träffa min älskling /:, för att han ska vara hemma den här veckan han har sagt, för att det e skola :(, så då får jag sova alldeles ensamen... ^^
Juste haha, jag tror att jag ska säga upp mig från jobbet (a) hahah, det e så grymt tråkigt ^^, men men vi får väll se hur det blir, har ju inte jobbat dem senaste två veckorna nu..

Jag beklagar att min kamera e helt pajj, så att jag inte kan lägga upp en massa bildet, men jag lovar att jag ska köpa en eller så, så fort jag bara kan.
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0