T juus, ...

Tjuus, Idag så har det inte hänt så mycket direkt (:, varit i skolan och sånt dära, eller ah efter skolan så drog Jag, Ioanna och Paulina till "Åke´s" och fixade tygprover, hah^^ som vi ska ha till våra blusar :).
Nu så är jag hemma, ska käka snart sen så ska jag dra och möta min älskling Simon i Jakobsberg, för att vi ska gå på bio och se, Bedtime Stories :D den verkar ju as kul <3 + att jag har gratis biobiljetts grej där (a), det ska bli mysigt + att jag bara älskar biopopcorn (a), sen så ska Simon med mig hem :D





Jag kom och tänka på en sak som en kompis berättade för mig härom dagen och det var , "hennes syn på att se på livet"
hon sa så här: Jag tror att livet är en skriven bok, där allting som någonsin kommer att hända står i, Jag tror att det redan
t.ex. förutspått när vi kommer att dö och hur, eller om någonting dramatiskt händer i livet. Det tror jag!
 

Tänk om det är så?,
Kan man inte riva av eller hoppa över ett eller några kapitel i så fall?, kan man inte sudda ut en del,
så att man kan börja om på nytt?
Om inte så är det nog en väldigt dålig bok.


lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0