igår :)

Hej (:
Igår så var jag hemma ifrån skolan, det var väldigt skönt att få sova ut lite grann, hah
anledningen till att jag stannade hemma var för att vid två tiden igår så skulle jag och
min Malin ta modell bilder, det var as kul tycker jag :) och fett kul att bli sminkad.
Tråkigt nog så köpte Malin inte några fotton men det var roligt iaf ;D.
Vi kom väll därifrån vid kvart i fem tiden :p, och då så vimsade vi runt lite i stan, jag köpte ett par
efterlängtade ljusa jeans leggings och en ljus aprikos tunika typ :), juste hahah hittade
också ett par budget sommar skor för 99:-, as nice. ( vid Hötorgets tunnelbana *haha* )
Sen så tog vi en french hot dog, mmh <3 och sen så bestämde vi oss för att dra,
jag trodde att jag skulle hem men så blev det inte haha, Jag och Malin mötte upp Matilda
i Jakan, och därifrån så åkte vi till någon som Malin och Matilda *kände*, haha så bjöd han oss
på lite cider och så, sen så skjutsade han oss till Viksjö där vi var med, Andreas, Alex, Adam, Andrée
 och Linda ( jag har inte glömt någon nu va? (a) ).  Det var hur som helst väldigt roligt tycker jag, haha.
Sen så började folk dra sig hemmåt så att då blev det tjejtaxa hem ifrån viksjö haha (a), Sen så kom
vi hem till mig, satt väll uppe i typ två timmar ahha sen så blev det nattinatti ;).

Juste förlåt för igår, (a)


återkommer senare (;
lovelove.

Kommentarer
Postat av: Jessi

Vårt tog ni bilderna?

2009-05-23 @ 17:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0