chill kvälL!

Tjuus,
Igår så blev det inte direkt någon bra uppdatering, men efter Jakan igår så
blev det, hämt mat hah (a), musiggt hah åt pizza konstigt nog som jag inte äns gillar,.
Eller ah, Pan Pizza :p.

Sen så åkte jag till Sanna där hon och Jasse var, sen så åkte vi till Jasse och satt
där och chill drack lite och snackade lite, blev skiträdd faan haha, vi höll på att
snacka om typ andliga grejer!
Vi satt väll där till drygt halv 2 eller någonting, trevligt. Sen så åkte Jag och Sanna
taxi hem, eller hon hem och Jag hem till Älsklingen <3

Idag så har vi ju inte gjort så himla mycket, förutom att spela kort hemma hos
Simon, Sen så åkte vi hem till mig där vi är nu :). Håller för tillfället på att kolla
runt vad som händer ikväll :). Så VAD HÄNDER ikväll???
Men kommer in senare, see you
lovelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0