glöm inte att det är .......

Har nyss kollat klart på filmerna, det blev någon konstig film som jag inte vet
vad den heter, men den va bra (lite läskig) haha! Och sen så blev
det MAMMA MIA :D, åååh ni anar inte älskar verkligen den filmen!!!!!

Nu så vet jag inte riktigt vad vi (Jag&Älsklingen) ska göra, klockan e ju lite
mycket, men jag är inte trött alls^^ och kommer ändå inte att kunna sova
påtala om samtalet som har varit under kvällens gång, men jag tänker inte
ta upp det så att jag blir rädd igen hah! sceearyy!

Imorgon så blir det Vällingby på morgonen (dagen), för att köpa en FARSDAG
present det får man ju inte glömma bort!


menmen, det här blir nog sista inlägget för dagen.
men vi hörs ju igen imorgon, så see you and nattinatti!

lovelove

Kommentarer
Postat av: malin

haha mitt badrum? :D

2009-11-08 @ 02:47:11
URL: http://malzs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0