god eftermiddag?! hah

Jaa tja bloggen!
Hann ju inte gå in i morse men dagen har sätt ut såhär:
*Mötte Ioanna innan skolan och tog en ChaiLatte
*Var i skolan, hade en lektion för att gympan var inställd
pga. att lokalen inte var färdigyggd! haha
*Åkte till Kista och kollade / köpte lite julklappar och
fyndade en as snygg tunika till mig själv ;)
med lite nitar och "såntdära" (vissa  fattar haha)
*Kom nyss hem och ska plugga lite (tror jag, eller hoppas jag hah)

(hittade tyvär ingen bild, men vias hur den ser ut senare)

Sen så har jag inte kommit längre hah, men ska väll
börja med att ta det lite lugnt och så.
Men nu blev kaffet klart, men jag kommer in om ett
litet tag igen :) see youu!
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0