i´m bak in stockholm

Tjaa bloggen, igår på morgonen så åkte jag ju till Dalarna
och hälsade på min gammelfarmor med släckten & hade
det mysigt :), vi åt ute och lyxade till det lite också, det var
faktiskt mysigt att spendera lite tid med familjen!

Vi började ju då med att lämna våra grejer i lägenheten som
vi hade hyrt, sen så åkte vi vidare till Ålderdomshemmet där
min gammelfarmor bodde, men det var bara ca: 100m därifrån
så att det var igen fara alls (:, sedan så firade vi henne på hemmet
där, och min Farbror Rustan som är "sångare" (har precis släppt
en skiva) sjöng för henne också!
Jaa sedan så åt vi ju ute ;D, det blev Plankstek m. Oxfile!!
Jaaa, hur gott som helst var det !! Mummss...
Sen så åkte jag och Lucas runt lite i hans bil haha?! (Han har nyss
fått körkort!!, GRATTIS IGEN) Sen så blev det nattinetti.

Dag två så städade vi, hälsade på gammelfarmor igen och sa hejdå
och sådär, men så åkte vi vidare hemmåt :). Men det känns bra för
att hon är jätte pigg trots att hon är 90år gammal! och då har man
ju lyckats eller ?!? haha^^
Kommer jag att få se henne igen?! det vet jag inte men om inte så
var hon i alla fall väldigt lycklig sist som jag såg henne :)<3,

Nu så är jag hemma i alla fall, har pluggat lite... Gjorde det hela bil
resan också.. skönt men jobbigt för huvudet :p hahha.

Om ni undrar så har inte mitt internet fungerat, så det e därför som
jag inte har kunnat varit inne någonting. Men jag har en massa bilder
och så men jag orkar inte ladda upp dem nu, men jag gör det tills
nästa gång jag skriver, (Kan hända att det blir imorgon, är sjukt trött..)

Så i fall jag går och lägger mig och soover, nattinatti på er <3
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0