Idag!

Tja bloggen!
Idag så har jag:
1. Shoppat lite med Mami på Åhlens!
2. haft Utvecklingssamtal!
3. hjälpt Malin, för att hon har prov imorgon!
3. ätit maat.
That´s my day!!!

Sen så har jag inte gjort så mycket mera haha :p,
men jag vaknade ju i ju för sig typ halv 2 (a). hah

Men jag sa ju att jag skulle lägga in en bild på gårdagens OUTFIT,
och det ska jag ju självklart göra också!


Men nu så har jag inte tid att skriva någonting mer för att jag ska
skriva en "ansökan" om varför just jag ska få åka till London!!
Det e en skolgrej, som vi i så fall skulle ha iställer för praktik,
men det är bara 3-4stycken som får åka, så att jag måste skriva en
riktigt bra ansökan :D, skriver mer om det senare!
see you lateer,
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0