igår, idag, ikväll

Tja bloggen!
Har inte hunnit skriva idag, har haft min sista modevisning
på Älvsömässan sen så är det bara 3st kvar som vi ska ha i
skolan på Öppethus på Torsdag! Kom dit då!!!

Igår så var det UTGÅNG i alla fall, vi firade Melanies 18års dag!!
Det var jätte roligt faktiskt, bilder kommer ju självklart!
Det var Jag, Ioanna, Akkis, Melanie och en massa ut av hennes
vänner, jävligt roligt i alla fall :).
(skriver om det mer sen när jag hinner, haha)

Nu så ska jag åka till Jakobsberg i alla fall och möta upp Malin,
för att vi ska kolla på bio, och ah guess what!!!
new moon! haha, jag älskade ju twilight så att jag hoppas att den
här filmen är lika bra ;)

Men nu så måste jag göra mig i ordning lite, men se you later!
lovelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0