Jaa det blev..

Ja det blev ju en SOLNING och en tripp till Kista med min kära
store syster J, Skulle köpt en as snygg tröja på GinaTricot men den
fanns inte i min storlek... jobbigt läge men men.
Jag och J handlade i alla fall tre fullt påsar med mat till henne, för att imorgon
så åker ju hon tillbaka till Norge "/ lite tråkigt men hon kommer hem igen om en
månad och då så ska hon stanna permanent :D haha, längtar redan diit!!!

Imorgon så är det SKOLA, var lovet tvunget att gå så himla fort, kunde det inte
bara ha börjat nu iställer (om igen) hah, I wish!!

Kollade nyss på gossip girl på datan, I LOOOVE IT men det senaste avsnittet
missade jag och det gick inte att kolla på, och jag har ingenaning om varför.. :(
men men det får jag ta och lösa på något vis :).

Men ska hoppa i sängen nu med Älsklingen, men see you tomorrow!!
loovelove, nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0